img
Exploring the Effect of Consumers’ Food-Related Decision Making Styles on National Brand vs. Store Brand Choice
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Bülent ÖZSAÇMACI
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Banu Külter Demirgüneş
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Marketing Studies
Dergi ISSN 1918-7203
Dergi Tarandığı Indeksler Academic Journals DatabaseBASE (Bielefeld Academic Search Engine)CNKI ScholarEconBizElectronic Journals LibraryExcellence in Research for Australia (ERA)GETIT@YALE (Yale University Library)Google ScholarHarvard LibraryIBZ OnlineInfotrieveJournalTOCsLOCKSSPKP Open Archives HarvesterRePEcResearchGateROADSHERPA/RoMEOUlrich’xxsUniversal Digital Library
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2017
Cilt No 9
Sayı 1
Sayfalar 46 / 64
Doi Numarası 10.5539/ijms.v9n1p46
Makale Linki http://www.ccsenet.org/journal/index.php/ijms/article/view/65192
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
Exploring the Effect of Consumers’ Food-Related Decision Making Styles on National Brand vs. Store Brand Choice