img

Öğr. Gör. Güliz AKSOY

  • Faculty Of Economics And Administrative Sciences
  • Department Of Management
  • -

Publications

Education History
No Records
Foreign Languages
No Records
Certifications
No Records
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Pazarlama
Academic Titles
2023-, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2023-, Doktor Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Administrative Experience
No Records
Theses Supervised
No Records
Courses Taught
2023-2024, Pazarlama Yönetiminde Yeni Yaklaşımlar, Yüksek Lisans
2023-2024, Stratejik Marka Yönetimi, Yüksek Lisans
2023-2024, Strategic Marketing Decisions, Yüksek Lisans
2023-2024, Brand Management, Lisans
2023-2024, Marketing Research, Lisans
2023-2024, Principles of Marketing, Lisans
2023-2024, Corporate Branding Strategy, Yüksek Lisans
2023-2024, Marketing Models and Decisions, Lisans
2023-2024, Reklam ve Pazarlama İletişimi, Yüksek Lisans
2022-2023, Marketing Research, Lisans
Research Experience
No Records
Projects
No Records
Intellectual Properties
No Records
Articles
Aksoy, G., Baş, M. (2021) "Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi", İşletme Araştırmaları Dergisi, (0) [TR Dizin] Link
Baş, M., Aksoy, G. (2021) "MARKA YÖNETİMİ İLE İLGİLİ YAZILAN ULUSAL LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ", Uluslararası Sağlık Yönetimi ve Stratejileri Araştırma Dergisi, (0) Link
Aksoy, G., Aytaç, A.İ., Mammadova, M. (2021) "AZERBAYCAN VATANDAŞLARININ SEYAHAT ETME NİYETİ İLE COVID-19 KORKUSU VE GÜVEN ALGISININ İLİŞKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi, (0) Link
Zengin, B., Aksoy, G. (2021) "Sürdürülebilir Kalkınma Anlayışının Yeşil Pazarlama Ve Yeşil Finans Açısından Değerlendirilmesi", İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, (0) Link
Aksoy, G. (2021) "Dijital Turizm Kapsamında Şehir Tanıtımında Kullanılan, Bir Araç Olarak Sanal Tur", Journal of Turkish Tourism Research, (0) [TR Dizin] Link
Aksoy, G., Baş, M. (2020) "Bilig Türk Dünyası Sosyal Bilimler Dergisi’nde işletme alanında yayımlanmış makalelerin bibliyometrik analizi", Kayseri Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, (0) [TR Dizin] Link
Aksoy, G., Baş, M. (2016) "Viral marketing developing with social media streams and research about IceBucket Challenge viral campaign", Viral marketing developing with social media streams and research about IceBucket Challenge viral campaign, (0) Link
Aksoy, G., Baş, M. (2015) "Starbucks Coffee Tüketi̇ci̇leri̇ni̇n Demografi̇k Özelli̇kleri̇nden Bi̇ri̇ Olan Ci̇nsi̇yete Göre Hedoni̇k Tüketi̇m Nedenleri̇nden Etki̇lenme Tutumlarinin Beli̇rlenmesi̇", Gazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 17 (1) [TR Dizin] Link
Books
No Records
Book Chapters
Aksoy, G. (2023) "The Essentials of Today's Marketing", : EFE ACADEMY
Aksoy, G. (2022) "Sürdürülebilirlik ve Yeşil Örgüt", : Gazi Kitapevi
Aksoy, G. (2022) "Disiplinler Arası Bakış Açısıyla Salgın Ve Dijitalleşme", : Gazi Kitapevi
Aksoy, G. (2018) "Yönetim ve Pazarlama Alanlarında Seçme Konular", : Gazi Kitapevi
Other Publications
No Records
Editor in Scientific Journals
No Records
Referee in Scientific Publications
No Records
Member in Vocational/Scientific Bodies
No Records
Citations
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Awards
No Records
Roles in Conferences/Symposiums
No Records
No Records
Designs
No Records
Art Activities
No Records
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Mehmet Baş
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
2015 - 2021 6
Ayşe İpek Aytaç
-
2021 1
Hatice Bahçe
-
2018 1
Burcu Zengin
-
2021 1
Matanat Mammadova
-
2021 1
Alan Adı Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı
TÜBİTAK Araştırma Alanı
YÖKSİS Temel Alan
YÖKSİS Bilim Alanı
Anahtar Kelimeler -
Performans Kriteri