img
Destinasyon Pazarlamasında Sanal Tur Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyeti Etkileyen Faktörlerin Teknoloji Kabul Modeliyle İncelenmesi
Yazarlar
Öğr. Gör. Güliz AKSOY
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Mehmet Baş
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı İşletme Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 1309 - 0712
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Dergi Grubu Q4
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2021
Makale Linki file:///C:/Users/emira/Downloads/_vol.13_issue.3_article03_g%C3%BClizaksoy+++.pdf
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0