img

Dr. Öğr. Üyesi Nefise ŞİRZAD

  • İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • -

Yayınlar

Alınan Eğitimler
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2010, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 2007, 2010
Yabancı Dil
Kayıt Yok
Alınan Sertifikalar/Kurslar
Kayıt Yok
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Dijital İletişim
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri
Akademik Ünvanlar
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Mesleki ve İdari Deneyim
Kayıt Yok
Yönetilen Tezler
Kayıt Yok
Verilen Dersler
Kayıt Yok
Araştırma Deneyimi
Kayıt Yok
Projeler
Kayıt Yok
Fikri Mülkiyetler
Kayıt Yok
Makaleler
Şirzad, N. (2023) "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Fiyat Algısı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği", Erciyes İletişim Dergisi, 10 (2) [TR Dizin] DOI
Şirzad, N. (2022) "Kovid-19 Sürecinde Aşı Kararsızlığı: Aşı Karşıtı Tweetlere İlişkin Bir Analiz", TRT Akademi, 7 (14) [TR Dizin] DOI
Şirzad, N. (2022) "A REVIEW ON ONLINE REPUTATION MANAGEMENT AND ONLINE REPUTATION COMPONENTS", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 23 (1) [TR Dizin] DOI
Şirzad, N. (2019) "Sosyal Ticarette Etkileşimi Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Trendyol Örneği", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 0 (48) [TR Dizin]
Şirzad, N., Turancı, E. (2019) "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi", Akdeniz İletişim, 0 (31) [TR Dizin]
Bildiriler
ŞİRZAD, N. () "Sosyal Medya kullanıcılarının Değişen Sosyal Medya Pratikleri: Facebook Üzerine Bir Araştırma", ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2022)
ŞİRZAD, N. () "Yapay Zeka İnfluencerlerinin İnsanların Algısı Üzerine Etkisi", CİDA International , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022)
ŞİRZAD, N. () "Çevrim İçi Oyun Oynama ve Oyun İzleme Alışkanlığı ile Oluşan İletişimsel Problemlerin Değerlendirilmesi", ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2024)
ŞİRZAD, N. () "SOSYAL MEDYANIN TV'DE NASIL TEMSİL EDİLDİĞİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA: SOSYALMEDYATV PROGRAMI ÖRNEĞİ", Yeni Medya Çalışmaları , Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2013)
Kitaplar
Kayıt Yok
Kitap Bölümleri
Turancı, E., Şirzad, N. (2021) "Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising", Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL
Diğer Yayınlar
Kayıt Yok
Bilimsel Dergi Editörlükleri
Kayıt Yok
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Kayıt Yok
Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlardaki Üyelikler
Kayıt Yok
Atıflar
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Ödüller
Kayıt Yok
Kongre/Sempozyum Görevleri
Kayıt Yok
Kayıt Yok
Tasarımlar
(Uluslararası) Faydalı Obje: Dual Ingenunity [Düzenleyici/Organizatör/Tasarımcı], 2024
Sanatsal Etkinlikler
Kayıt Yok
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Eda Turancı
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
2019 - 2021 2