| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2010, 2015 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 2007, 2010 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Dijital İletişim |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri |
| 2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Şirzad, N. (2023) "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Fiyat Algısı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği", Erciyes İletişim Dergisi, 10 (2) [TR Dizin] DOI |
| Şirzad, N. (2022) "Kovid-19 Sürecinde Aşı Kararsızlığı: Aşı Karşıtı Tweetlere İlişkin Bir Analiz", TRT Akademi, 7 (14) [TR Dizin] DOI |
| Şirzad, N. (2022) "A REVIEW ON ONLINE REPUTATION MANAGEMENT AND ONLINE REPUTATION COMPONENTS", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 23 (1) [TR Dizin] DOI |
| Şirzad, N. (2019) "Sosyal Ticarette Etkileşimi Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Trendyol Örneği", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 0 (48) [TR Dizin] |
| Şirzad, N., Turancı, E. (2019) "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi", Akdeniz İletişim, 0 (31) [TR Dizin] |
| ŞİRZAD, N. () "Sosyal Medya kullanıcılarının Değişen Sosyal Medya Pratikleri: Facebook Üzerine Bir Araştırma", ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2022) |
| ŞİRZAD, N. () "Yapay Zeka İnfluencerlerinin İnsanların Algısı Üzerine Etkisi", CİDA International , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022) |
| ŞİRZAD, N. () "Çevrim İçi Oyun Oynama ve Oyun İzleme Alışkanlığı ile Oluşan İletişimsel Problemlerin Değerlendirilmesi", ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2024) |
| ŞİRZAD, N. () "SOSYAL MEDYANIN TV'DE NASIL TEMSİL EDİLDİĞİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA: SOSYALMEDYATV PROGRAMI ÖRNEĞİ", Yeni Medya Çalışmaları , Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2013) |
| Kayıt Yok |
| Turancı, E., Şirzad, N. (2021) "Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising", Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| (Uluslararası) Faydalı Obje: Dual Ingenunity [Düzenleyici/Organizatör/Tasarımcı], 2024 |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Eda Turancı
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
|
2019 - 2021 | 2 |