img

Dr. Öğr. Üyesi Nefise ŞİRZAD

  • Faculty Of Economics And Administrative Sciences
  • Department Of Public Relations And Advertising
  • -

Publications

Education History
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Dr), 2010, 2015
Yüksek Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı (Yl) (Tezli), 2007, 2010
Foreign Languages
No Records
Certifications
No Records
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Dijital İletişim
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler İletişim Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri
Academic Titles
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Administrative Experience
No Records
Theses Supervised
No Records
Courses Taught
No Records
Research Experience
No Records
Projects
No Records
Intellectual Properties
No Records
Articles
Şirzad, N. (2023) "İndirim Kampanyalarının Tüketicilerin Fiyat Algısı Üzerindeki Etkisi: Black Friday Örneği", Erciyes İletişim Dergisi, 10 (2) [TR Dizin] DOI
Şirzad, N. (2022) "Kovid-19 Sürecinde Aşı Kararsızlığı: Aşı Karşıtı Tweetlere İlişkin Bir Analiz", TRT Akademi, 7 (14) [TR Dizin] DOI
Şirzad, N. (2022) "A REVIEW ON ONLINE REPUTATION MANAGEMENT AND ONLINE REPUTATION COMPONENTS", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 23 (1) [TR Dizin] DOI
Şirzad, N. (2019) "Sosyal Ticarette Etkileşimi Etkileyen Faktörlerin İncelenmesi: Trendyol Örneği", İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 0 (48) [TR Dizin]
Şirzad, N., Turancı, E. (2019) "Dijital Halkla İlişkiler ve Müşteri İlişkileri Yönetimi: Şikayet Yönetimi Bağlamında Memnuniyet Unsurlarının İncelenmesi", Akdeniz İletişim, 0 (31) [TR Dizin]
Conference Papers
ŞİRZAD, N. () "Sosyal Medya kullanıcılarının Değişen Sosyal Medya Pratikleri: Facebook Üzerine Bir Araştırma", ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2022)
ŞİRZAD, N. () "Yapay Zeka İnfluencerlerinin İnsanların Algısı Üzerine Etkisi", CİDA International , Ankara, Türkiye, (Ekim 2022)
ŞİRZAD, N. () "Çevrim İçi Oyun Oynama ve Oyun İzleme Alışkanlığı ile Oluşan İletişimsel Problemlerin Değerlendirilmesi", ÜSKÜDAR ÜNIVERSITESI İLETIŞIM FAKÜLTESI 9.Uluslararası İletişim Günleri , Istanbul, Türkiye, (Mayıs 2024)
ŞİRZAD, N. () "SOSYAL MEDYANIN TV'DE NASIL TEMSİL EDİLDİĞİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA: SOSYALMEDYATV PROGRAMI ÖRNEĞİ", Yeni Medya Çalışmaları , Kocaeli, Türkiye, (Mayıs 2013)
Books
No Records
Book Chapters
Turancı, E., Şirzad, N. (2021) "Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising", Hershey Pa/Amerika Birleşik Devletleri : IGI GLOBAL
Other Publications
No Records
Editor in Scientific Journals
No Records
Referee in Scientific Publications
No Records
Member in Vocational/Scientific Bodies
No Records
Citations
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Awards
No Records
Roles in Conferences/Symposiums
No Records
No Records
Designs
(Uluslararası) Faydalı Obje: Dual Ingenunity [Düzenleyici/Organizatör/Tasarımcı], 2024
Art Activities
No Records
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
Eda Turancı
Ankara Hacı Bayram Veli Üniversitesi
2019 - 2021 2