img
Artificial Intelligence-Assisted Translation in Education: Academic Perspectives and Student Approaches
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Demet ÖZMAT
Türkiye
Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research (PER)
Dergi ISSN 2148-6123
Dergi Tarandığı Indeksler Scopus
Dergi Grubu Q4
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2024
Cilt No 11
Sayfalar 2148 / 6123
Makale Linki https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/4377443
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
Talent Yazılım
UNIS: Akademik Veri Yönetim Sistemi
Talentsoft Yazılım