img
Artificial Intelligence-Assisted Translation in Education: Academic Perspectives and Student Approaches
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Demet ÖZMAT
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research
Dergi ISSN 2148-6123
Dergi Tarandığı Indeksler Scopus
Dergi Grubu Q4
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2024
Cilt No 11
Sayı 5
Sayfalar 227 / 243
Doi Numarası 10.17275/per.24.99.11.6
Makale Linki https://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/84122/1587762
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
Artificial Intelligence-Assisted Translation in Education: Academic Perspectives and Student Approaches