img
Exploring MOOC Learners’ Behavioural Patterns Considering Age, Gender and Number of Course Enrolments: Insights for Improving Educational Opportunities
Yazarlar
Prof. Dr. Nergiz ÇAĞILTAY
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Sacip Toker
Atılım Üniversitesi, Türkiye
Kürşat Çağıltay
Sabancı Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı open Paraxis
Dergi ISSN 1369-9997
Dergi Tarandığı Indeksler Scopus
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2024
Cilt No 16
Sayı 1
Sayfalar 70 / 81
Doi Numarası 10.55982/openpraxis.16.1.543
Makale Linki https://openpraxis.org/articles/10.55982/openpraxis.16.1.543