img
A panel data analysis of the determinants of advertising intensity in the Turkish manufacturing sector
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Ömer YURTSEVEN
Türkiye
Prof. Dr. Burak GÜNALP
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Business & Management Studies: An International Journal
Dergi ISSN 2148-2586
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2023
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 1026 / 1037
Doi Numarası 10.15295/bmij.v11i3.2278
Makale Linki http://dx.doi.org/10.15295/bmij.v11i3.2278
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
A panel data analysis of the determinants of advertising intensity in the Turkish manufacturing sector