img
Social Media Usage Practices of Luxury Brands: A Case of Luxury Automobile Brands’ Corporate Social Media Applications
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Sevilay ULAŞ
Yakın Doğu Üniversitesi, Türkiye
Zekiye Beril Akıncı Vural
Ege Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Online Journal of Communication and Media Technologies
Dergi ISSN 1986-3497
Dergi Tarandığı Indeksler Emerging Science Citation Index (ESCI)
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2019
Cilt No 9
Sayı 1
Doi Numarası 10.29333/ojcmt/5723
Makale Linki http://www.ojcmt.net/article/social-media-usage-practices-of-luxury-brands-a-case-of-luxury-automobile-brands-corporate-social-5723