img
Determining reflectivity levels of prospective teachers through blogs
Yazarlar
Nihal Menzi Çetin
Adana Alparslan Türkeş Bilim ve Teknoloji Üniversitesi, Türkiye
Esra Telli
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Türkiye
Gökhan Dağhan
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Buket AKKOYUNLU
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan teknik not, editöre mektup, tartışma, vaka takdimi ve özet türünden makale
Dergi Adı International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
Dergi ISSN 2148-225X
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 06-2019
Cilt No 6
Sayı 3
Sayfalar 582 / 596
Makale Linki https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1246629.pdf
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0