img
Classification models based on Tanaka s fuzzy linear regressionapproach The case of customer satisfaction modeling
Yazarlar
Gizem Şekkeli
Gülser Köksal
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
İnci Batmaz
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Özlem TÜRKER BAYRAK
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı JOURNAL OF INTELLIGENT & FUZZY SYSTEMS
Dergi ISSN 1064-1246
Dergi Tarandığı Indeksler SCI-Expanded
Dergi Grubu Q3
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2010
Cilt No 21
Sayı 5
Sayfalar 341 / 351
Doi Numarası 10.3233/IFS-2010-0466
Makale Linki http://content.iospress.com/articles/journal-of-intelligent-and-fuzzy-systems/ifs466
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
Classification models based on Tanaka s fuzzy linear regressionapproach The case of customer satisfaction modeling