img
Insights into Consumer Preference of Foreign Brand Names: Realityor Myth?
Yazarlar
Prof. Dr. Elif AKAGÜN ERGİN
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Handan ÖZDEMİR
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Bülent ÖZSAÇMACI
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Marketing Studies
Dergi Tarandığı Indeksler • Academic Journals Database• BASE (Bielefeld Academic Search Engine)• CNKI Scholar• EconBiz• Electronic Journals Library• Excellence in Research for Australia (ERA)• GETIT@YALE (Yale University Library)• Google Scholar• Harvard Library• IBZ Online• Infotrieve• JournalTOCs• LOCKSS• PKP Open Archives Harvester• RePEc• ResearchGate• ROAD• SHERPA/RoMEO• Ulrich’xxs• Universal Digital Library
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 06-2014
Cilt No 6
Sayı 4
Sayfalar 157 / 164
Doi Numarası 10.5539/ijms.v6n4p157
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
Insights into Consumer Preference of Foreign Brand Names: Realityor Myth?