img
The Effect Of Brand Associations: A Field Study on Turkish Consumers
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Bülent ÖZSAÇMACI
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Elif AKAGÜN ERGİN
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Handan ÖZDEMİR
Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Business Economics Research Journal
Dergi ISSN 2157-9393
Dergi Tarandığı Indeksler ABI InformDirectory of Research Journals IndexingEducation Resources Information Center (ERIC)Google ScholarJ-GateProQuestUlrich’s Periodicals
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2006
Cilt No 5
Sayı 8
Sayfalar 65 / 74
Doi Numarası 10.19030/iber.v5i8.3499
Atıf Sayıları
SSCI/AHCI/SCI/ESCI 0
Scopus Atıf Sayısı 0
Diğer Atıflar 0
The Effect Of Brand Associations: A Field Study on Turkish Consumers