img

Dr. Öğr. Üyesi Ömer YURTSEVEN

  • Faculty Of Economics And Administrative Sciences
  • Department Of International Trade And Finance
  • -

Publications

Education History
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Texas At Dallas, Politik Ekonomi-Ulusl.İşletme, , 1984, 1988
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of Texas At Dallas, Uluslararası İşletme, , 1982, 1984
Yüksek Lisans, Amerika Birleşik Devletleri, University Of New Haven, İşletme (Mba), , 1979, 1981
Lisans, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Atatürk Meslek Yüksekokulu, İktisadi ve İdari Programlar Bölümü, 1969, 1974
Foreign Languages
İngilizce, KPDS, 98, Bahar, 1993
Certifications
No Records
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Uluslararası Ticaret
Academic Titles
2002-2012, Yardımcı Doçent, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Uluslararası Ticaret ve Finansman Bölümü, Türkiye
Administrative Experience
2002-, Bölüm Başkanı, Çankaya Üniversitesi, Türkiye
2002-, Arş. Uyg. Merkezi Müdürü, Çankaya Üniversitesi, Türkiye
Theses Supervised
Cemre Gürses, Yüksek Lisans, The Relationship Between Freight Transportation and Foreign Trade in the Maritime Industry: The Case, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Finansman Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
Tuba Burcu Koşar, Yüksek Lisans, THE EFFECTS OF SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES ON THE PURCHASE BEHAVIOR OF GENERATION Z : CLOTHING, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisadi ve İdari Bilimler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
Ecem Kayalı, Yüksek Lisans, Y kuşağı organik pazardaki sanal alışverişlerinde satın alma davranışları; Ankara örneği, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisadi ve İdari Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Kıvanç Alın, Yüksek Lisans, Yerli ve Yabancı Marka Kişiliği Karşılaştırılması ve Starbucks İle Coffee Lab Üzerinde Bir Karşılaşt, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
Özge Dursun, Yüksek Lisans, LÜKS GİYİM SEKTÖRÜNDEKİ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI: ANKARA ÖRNEĞİ, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Berat Çağlak, Yüksek Lisans, Türkiye'nin halıcılık ihracatında pazarlama stratejilerinin önemi üzerine bir alan çalışması, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Gözde Bülbül, Yüksek Lisans, Impulse buying behavior: Packaging effects of snack foods, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Ömer Buğra Bağırıcı, Yüksek Lisans, E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisa, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
Tuğçe Özlem Ekici, Yüksek Lisans, İş dünyasında girişimcilik eğitiminin önemi: İstanbul KOSGEB örneği, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
Bilge Dila Arslan, Yüksek Lisans, Almanya'daki Türk diasporası firmalarının Alman pazarına yönelik uygulamaları, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Merve Göktaş, Yüksek Lisans, Turkish customers' brand preferences in the textile sector: The Spanish fashion brand Zara in Ankara, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Mehmet Serkan Şandır, Yüksek Lisans, Brand positioning in service sector: A case study of Starbucks in Ankara, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
Elmaaddyt Mohamed Yacine, Yüksek Lisans, The export strategies of agro-food sector of Small and Medium-Sized Enterprises(SMES)in Morocco, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Finansman Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
Mustafa Karaman, Yüksek Lisans, Hizmet işletmelerinde kalite-fiyat ilişkisi, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2000, (Asıl Danışman)
Oya Tüzün, Yüksek Lisans, Bankacılıkta stratejik pazarlama ve banka tercihinde pazarlama karması unsurlarının etkin rolü konus, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
Gülbanu Güvenç Işıker, Yüksek Lisans, Sigorta sektöründe hizmet kalitesinin ölçülmesi: Bir alan araştırması, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
A. Fatih Ceylan, Yüksek Lisans, İnternetin pazarlama amaçlı kullanılması ve dışa açılma sürecinde Türk firmaları için genel bir değe, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
Vahap Erhan Arman, Yüksek Lisans, Sabit getirili menkul kıymet stratejileri ve İstanbul Menkul Kıymetler Borsası üzerinde bir uygulama, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman)
Alp Tugay Atalan, Yüksek Lisans, Keiretsu ve Keiretsu'nun Türk holdingleri tarafından uygulanma biçimi, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman)
Meltem Akyol, Yüksek Lisans, Orta ve üst düzey otel yöneticilerinin profili ve bir model önerisi, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman)
Musa Keleş, Yüksek Lisans, Müşteri tatmini konusunda benchmarking ve bir alan araştırması, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman)
Ayşe Gülden Ataman, Yüksek Lisans, Derecelendirme kurumları ve Türkiye'deki olası rolü, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 1995, (Asıl Danışman)
Oğul Türkkan, Yüksek Lisans, Bir pazarlama sistemi olarak hipermarketler: Türkiye'ye uygulanabilirliği yönünden bir inceleme, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 1995, (Asıl Danışman)
Courses Taught
2013-2014, PRINCIPLES OF MARKETING, Lisans
2013-2014, MARKETING, Yüksek Lisans
2013-2014, INTERNATIONAL BUSINESS, Lisans
2013-2014, INTERNATIONAL MARKETING RESEARCH, Lisans
2013-2014, SPECIAL TOPICS, Yüksek Lisans
Research Experience
No Records
Projects
Otomotiv Sanayi Yerlilik Raporu T:C:. Ekonomi Bakanliğı (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatörü , 2012-2012
‘A Case Study on Water Supply, Sanitation and Hygiene Guideline’s Formulation Prepared for UNICEF – Turkey Ankara 1995. (Ulusal) Diğer Kamu Kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları Hariç): Proje Koordinatörü , 1995-1995
Intellectual Properties
No Records
Articles
Yurtseven, Ö. (2018) "Customer Satisfaction in the Context of Brand Positioning in Service Sector: A Case Study of Starbucks in Ankara.", Business and Management Studies: An International Journal, 6 (0) pp. 550-564 [TR Dizin]
Conference Papers
No Records
Books
No Records
Book Chapters
Yurtseven, Ö. (1993) "Population Issues in Turkey", : Hacettepe Üniversitesi
Yurtseven, Ö. (1988) "The Quality Cost and Use of Dallas Housing", : Texas Universitesi
Yurtseven, Ö. (1987) "Economic Development in Dallas County", : Texas Universitesi
Yurtseven, Ö. (1987) "Job Location and Workers Residences", : Texas Universitesi
Other Publications
No Records
Editor in Scientific Journals
(Uluslararası - Dergi) Journal of Managerial Sciences Qurtuba University of Science Information Technology Pakistan, 2012, Editör
(Uluslararası - ) Müşteri Hizmetleri Yönetimi, 1995, Editör
Referee in Scientific Publications
No Records
Member in Vocational/Scientific Bodies
No Records
Citations
Atıf bilgisi bulunmamaktadır
Awards
No Records
Roles in Conferences/Symposiums
No Records
No Records
Designs
No Records
Art Activities
No Records
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı