Cemre Gürses, Yüksek Lisans, The Relationship Between Freight Transportation and Foreign Trade in the Maritime Industry: The Case, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Finansman Ana Bilim Dalı, 2024, (Asıl Danışman)
|
Tuba Burcu Koşar, Yüksek Lisans, THE EFFECTS OF SOCIAL MEDIA MARKETING ACTIVITIES ON THE PURCHASE BEHAVIOR OF GENERATION Z : CLOTHING, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisadi ve İdari Bilimler Ana Bilim Dalı, 2023, (Asıl Danışman)
|
Ecem Kayalı, Yüksek Lisans, Y kuşağı organik pazardaki sanal alışverişlerinde satın alma davranışları; Ankara örneği, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İktisadi ve İdari Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
|
Kıvanç Alın, Yüksek Lisans, Yerli ve Yabancı Marka Kişiliği Karşılaştırılması ve Starbucks İle Coffee Lab Üzerinde Bir Karşılaşt, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Yönetimi Ana Bilim Dalı, 2021, (Asıl Danışman)
|
Özge Dursun, Yüksek Lisans, LÜKS GİYİM SEKTÖRÜNDEKİ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI: ANKARA ÖRNEĞİ, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
|
Berat Çağlak, Yüksek Lisans, Türkiye'nin halıcılık ihracatında pazarlama stratejilerinin önemi üzerine bir alan çalışması, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
|
Gözde Bülbül, Yüksek Lisans, Impulse buying behavior: Packaging effects of snack foods, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
|
Ömer Buğra Bağırıcı, Yüksek Lisans, E-ticaretin ve dolaylı ihracatın Türkiye mermer sektörü ihracat stratejilerine etkisi: Afyonkarahisa, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2019, (Asıl Danışman)
|
Tuğçe Özlem Ekici, Yüksek Lisans, İş dünyasında girişimcilik eğitiminin önemi: İstanbul KOSGEB örneği, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2018, (Asıl Danışman)
|
Bilge Dila Arslan, Yüksek Lisans, Almanya'daki Türk diasporası firmalarının Alman pazarına yönelik uygulamaları, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
|
Merve Göktaş, Yüksek Lisans, Turkish customers' brand preferences in the textile sector: The Spanish fashion brand Zara in Ankara, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
|
Mehmet Serkan Şandır, Yüksek Lisans, Brand positioning in service sector: A case study of Starbucks in Ankara, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret Ana Bilim Dalı, 2017, (Asıl Danışman)
|
Elmaaddyt Mohamed Yacine, Yüksek Lisans, The export strategies of agro-food sector of Small and Medium-Sized Enterprises(SMES)in Morocco, Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Finansman Ana Bilim Dalı, 2013, (Asıl Danışman)
|
Mustafa Karaman, Yüksek Lisans, Hizmet işletmelerinde kalite-fiyat ilişkisi, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 2000, (Asıl Danışman)
|
Oya Tüzün, Yüksek Lisans, Bankacılıkta stratejik pazarlama ve banka tercihinde pazarlama karması unsurlarının etkin rolü konus, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
|
Gülbanu Güvenç Işıker, Yüksek Lisans, Sigorta sektöründe hizmet kalitesinin ölçülmesi: Bir alan araştırması, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
|
A. Fatih Ceylan, Yüksek Lisans, İnternetin pazarlama amaçlı kullanılması ve dışa açılma sürecinde Türk firmaları için genel bir değe, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1999, (Asıl Danışman)
|
Vahap Erhan Arman, Yüksek Lisans, Sabit getirili menkul kıymet stratejileri ve İstanbul Menkul Kıymetler Borsası üzerinde bir uygulama, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman)
|
Alp Tugay Atalan, Yüksek Lisans, Keiretsu ve Keiretsu'nun Türk holdingleri tarafından uygulanma biçimi, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1998, (Asıl Danışman)
|
Meltem Akyol, Yüksek Lisans, Orta ve üst düzey otel yöneticilerinin profili ve bir model önerisi, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman)
|
Musa Keleş, Yüksek Lisans, Müşteri tatmini konusunda benchmarking ve bir alan araştırması, Başkent Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı, 1997, (Asıl Danışman)
|
Ayşe Gülden Ataman, Yüksek Lisans, Derecelendirme kurumları ve Türkiye'deki olası rolü, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 1995, (Asıl Danışman)
|
Oğul Türkkan, Yüksek Lisans, Bir pazarlama sistemi olarak hipermarketler: Türkiye'ye uygulanabilirliği yönünden bir inceleme, Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Diğer, 1995, (Asıl Danışman)
|