| Yüksek Lisans, Türkiye, Marmara Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2022, 2024 |
| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Gazi Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2024 |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| DEMİREL, Ö. (2025) "Dijital Medya Aracılığıyla Duyusal Pazarlama Stratejisinin Tüketici Zihnindeki Rolü: Luppo Örneği", 7. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 212-214), Türkiye, (Ocak 2025) |
| DEMİREL, Ö. () "Stratejik Halkla İlişkiler ve Dijital Medya Aracılığıyla Müzelerin Etkili İletişim: Sanal Müze Üzerine Bir Çalışma", 7. Uluslararası Tarım, Çevre ve Sağlık , Türkiye, (Mayıs 2024) |
| DEMİREL, Ö. () "Pozitif Dijital İçeriklerin Gençler Üzerindeki Etkisi", II. İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsü Lisansüstü Öğrenciler Araştırma Kongresi , Türkiye, (Ocak 2023) |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | ||
| YÖKSİS Temel Alan | ||
| YÖKSİS Bilim Alanı | ||
| Anahtar Kelimeler | - | |
| Performans Kriteri |