Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Dr), 2013, 2018 |
Yüksek Lisans, Türkiye, Yeditepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Tanıtım (Yl) (Tezli) (İngilizce), 2004, 2010 |
Lisans, Türkiye, Doğu Akdeniz Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, 1998, 2003 |
İngilizce, IELTS, 5, Diğer, 2013 |
Kayıt Yok |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim |
[UAK] Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Halkla İlişkiler Kurumsal Sosyal Sorumluluk |
2020-, Doçent, Tam Zamanlı, Yakin Dogu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler |
2018-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Yakin Dogu Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım |
2011-2016, Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Harran Üniversitesi, Şanlıurfa Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu, Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye |
2020-, Bölüm Başkanı, Yakin Dogu Üniversitesi, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti |
2019-, İletişim Fakültesi Çift Anadal Yandal Koordinatörlüğü, Yakin Dogu Üniversitesi, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti |
2019-, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Koordinatörlüğü Fakülte Temsilcisi, Yakin Dogu Üniversitesi, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti |
2014-2016, Program Başkanı, Harran Üniversitesi, Türkiye |
2013-2014, Erasmus Intensive Programme Media Tv Students Training March 31april11, 2014 İn Torino Tc Harran Ün, Harran Üniversitesi, Türkiye |
2013-2014, Harran Üniversitesi, Hür Tv, Program Yapım ve Sunumu Spikerliği,, Harran Üniversitesi, Türkiye |
2011-2014, Program Başkanı, Harran Üniversitesi, Türkiye |
Zeynep Alkan, Yüksek Lisans, Influencer İletişiminde İnfluencera Duyulan Güvenin Satın Alma Niyeti İle İlişkisi, Yakin Dogu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya ve İletişim Çalışmaları Yüksek Lisans Proğramı, 2020, (Asıl Danışman) |
Büşra Seray Çapar, Yüksek Lisans, Örgütsel İletişimde Çalışanların Motivasyonunu Etkileyen Duygusal Emek ve Tükenmişlik İlişkisi, Yakin Dogu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Medya ve İletişim Çalışmaları Yüksek Lisans Proğramı, 2020, (Asıl Danışman) |
2019-2020, Kurumsal İletişim (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Yeni Medya ve Dijital Uygulamalar (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, Advertising and Public Relations Agency Management (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, Planning and Practising in Public Relations (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, New Media and Digital Applications (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, Corporate Social Responsibility (Güz Dönemi), Lisans |
2019-2020, Introduction to Public Relations and Advertising (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Marketing Research (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, Publicity and Promotion Strategies (Bahar Dönemi), Lisans |
2019-2020, İletişim Tarihi (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, İletişim Tarihi (Yaz Okulu Dersi), Lisans |
2018-2019, Public Relations and Promotion Strategies (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, Advertising and Public Relations Agency Management (Güz Dönemi), Lisans |
2018-2019, Planning and Practising in Public Relations (Güz Dönemi), Lisans |
2018-2019, New Media and Digital Applications (Güz Dönemi), Lisans |
2018-2019, Yeni Medya ve Dijital Uygulamalar (Güz Dönemi), Lisans |
2018-2019, Corporate Communication (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, İletişim Tarihi (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, Research Marketing (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, Introduction and Public Relations and Advertising (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, Sosyal Medya Uygulamaları (Bahar Dönemi), Lisans |
2018-2019, Sosyal Medya Analizi (Bahar Dönemi), Yüksek Lisans |
2018-2019, Corporate Social Responsibility (Güz Dönemi), Lisans |
2017-2018, İletişim Tarihi (Yaz Okulu Dersi), Lisans |
2017-2018, İletişim Tarihi (Bahar Dönemi), Lisans |
2017-2018, Corporate Communication (Bahar Dönemi), Lisans |
2017-2018, Advertising and Promotion Strategies (Bahar Dönemi), Lisans |
2017-2018, Marketing Research (Bahar Dönemi), Lisans |
2015-2016, Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2015-2016, İletişim Psikolojisi, Ön Lisans |
2015-2016, Medya Planlama, Ön Lisans |
2014-2015, Halkla İlişkiler, Ön Lisans |
2014-2015, İletişim Psikolojisi, Ön Lisans |
2014-2015, Medya Planlama, Ön Lisans |
2013-2014, ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, GAZETE YAZI TÜRLERİ, Ön Lisans |
2013-2014, MESLEKİ YABANCI DİL - I, Ön Lisans |
2013-2014, kurumsal iletişim, Ön Lisans |
2013-2014, kurumsal iletişim, Ön Lisans |
2013-2014, HALKLA İLİŞKİLER, Ön Lisans |
2013-2014, HALKLA İLİŞKİLER, Ön Lisans |
2012-2013, İLETİŞİM, Ön Lisans |
2012-2013, UZMAN GAZETECİLİK, Ön Lisans |
2012-2013, MESLEKİ YABANCI DİL-II, Ön Lisans |
2012-2013, HALKLA İLİŞKİLERDE METİN YAZARLIĞI, Ön Lisans |
2012-2013, GAZETE YAZI TÜRLERİ, Ön Lisans |
2011-2012, İLK YARDIM, Ön Lisans |
2011-2012, İLK YARDIM, Ön Lisans |
2011-2012, İLETİŞİM, Ön Lisans |
2011-2012, HALKLA İLİŞKİLER, Ön Lisans |
2011-2012, ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ, Ön Lisans |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Ulaş, S. (2020) "Kurumsal Sürdürülebilirlik ve Sosyal Medya İlişkisi: Türk Hava Yolları Örneği", Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi, (4) pp. 37-49 |
Ulaş, S. (2020) "Social Media Usage Practices of Luxury Automobile Consumers", International Journal of Marketing, Communication and New Media, (8) pp. 4-28 [ESCI] |
Ulaş, S., Alkan, Z. (2020) "Marka Etkileşimi ve Influencer (Etkileyici) lar: Bobby Brown Kampanyası Örneği", Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Araştırmaları Hakemli E-Dergisi, 4 (6) pp. 91-115 |
Ulaş, S. (2020) "Marka İletişiminde Sosyal Medya ve Çevrimiçi Etkileşim (Online Engagement) İlişkisi: Limasol Türk Kooperatif Bankası Örneği", Manas Journal of Social Studies, 9 (1) pp. 274-285 [TR Dizin] |
Ulaş, S. (2020) "Dijital Dönüşüm Sürecinde Lüks Marka İletişiminde Artırılmış Gerçeklik: L’Oreal Örneği", OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 15 (21) pp. 12-33 [TR Dizin] Link |
Ulaş, S. (2020) "Henry’ler ile İletı̇şı̇m: Guccı̇ Örneğı̇", Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 8 (1) pp. 503-534 [TR Dizin] |
Ulaş, S., Vural, Z.B.A. (2019) "Social Media Usage Practices of Luxury Brands: A Case of Luxury Automobile Brands’ Corporate Social Media Applications", Online Journal of Communication and Media Technologies, 9 (1) [ESCI] Link DOI |
Ulaş, S. (2019) "The Presentation of Luxury Brand’s Talent Management on Corporate Web Pages as a Communication Vehicle: Comparative Assessment of Luxury Brands", Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, (32) pp. 642-668 [TR Dizin] |
Değirmen, G.C., Vural, Z.B.A., Ulaş, S. (2018) "Lüks Marka İletişiminde Web Sitesi ve Sosyal Ağ Kullanımı: Karşılaştırmalı İçerik Analizi", Journal of International Social Research, 11 (57) pp. 519-534 Link DOI |
Ulaş, S., Vural, Z.B.A. (2018) "Social Media and Brand Loyalty: A Research Based on Luxury Consumers", Luxury, 5 (3) pp. 211-229 [ESCI] Link |
Dal, T., Çelen, M.K., Ulaş, S., Çelik, Y. (2013) "Effectiveness of Media Mediated Information and Awareness Project of Hepatitis B on diagnosis monitoring and treatment of Hepatitis B", Acta Medica Mediterranea, 29 (0) pp. 307-310 [SCI Expanded] |
Alkan, Z., Ulaş, S. (2021) "Kriz İletişimi Unsuru Olarak Influencerlar ve Pandemi", Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi, 8. Uluslararası İletişim Günleri, Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu , İstanbul, Türkiye, (Mayıs 2021) |
Ulaş, S. (2020) "“Dijital Marka İletişiminde Etkileyiciler (Influencerlar) ve İkna: @damlaaltun Örneği”", II. Gelenekselden Dı̇jı̇tal Uluslararası Medya Araştırmaları Sempozyumu (IMS) , (Mayıs 2020) |
Ulaş, S. (2020) "İletişim Eğitimi ve Kuşaklar: Kuzey Kıbrıs Genelinde Z Kuşağına Yönelik Değerlendirme", 4. Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu , İzmir, Türkiye, (Nisan 2020) |
Ulaş, S. (2020) "Dijital İletişim Ortamında Reklam Uygulamaları: Pegasus Havayolları Örneği", 7.Uluslararası İletişim Günleri ”Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu” , (Ekim 2020) |
Ulaş, S. (2020) "Çevrimiçi (Online) Etkileşim ve Artırılmış Gerçeklik (AR) uygulamalarının İlişkisine Yönelik bir Değerlendirme", 3. International Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2020 , (Nisan 2020) |
Vural, Z.B.A., Ulaş, S. (2020) "Sosyal Medyada Kurumsal İtibar Yönetimi: Koç Holding Örneği", 3. International Cultural Informatics Communication and Media Studies Conference-CICMS 2020 , (Nisan 2020) |
Ulaş, S. (2019) "Dijital Dönüşüm Sürecinde Lüks Marka İletişiminde Artırılmış Gerçeklil: L’xxoreal Örneği", Üsküdar Üniveristesi İletişim Fakültesi 6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu , (pp. 127), (Nisan 2019) |
Ulaş, S., Vural, Z.B.A. (2019) "Marka İletişim Sürecinde Influencer Marketing", Erasmus International Academic Research Symposium in Educational and Social Sciences , (pp. 325-347), İzmir, Türkiye, (Temmuz 2019) |
Ulaş, S., Vural, Z.B.A. (2019) "Luxury Brand and Dialogical Communication: The Case of Burberry", 2nd International Conference on Cultural Informatics, Communication Media Studies , (pp. 72), Midilli, Yunanistan, (Haziran 2019) |
Ulaş, S. (2018) "”Luxemospere” ve Lüks Markalar: LVMH Kurumsal Web Sayfasına Yönelik İçerik Analizi", 5. Asoscongress, Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu , (pp. 252), İstanbul, Türkiye, (Ekim 2018) |
Ulaş, S. (2018) "Lüks Marka İletişiminde Facebook Gönderilerine Yönelik İçerik Analizi: LWMH Group Örneği", 5. Uluslararası İletişim ve Medya Çalışmaları Konferansı , Magosa, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (Kasım 2018) |
Öze, N., Ulaş, S. (2018) "Positioning of Brands via Viral Videos on Social Media Platforms: An Example of ”Neydi Olacağı-Hater Gone a Hate... .)”", CUDES: 7. International Congress on Current Debates in Social Sciences , (pp. 282), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
Ulaş, S. (2018) "İnternet Tabanlı Uygulamalarda ”Uygun Fiyatlı Lüks” Sunumu: Affordableluxurys ve Affordableluxuryfurniture Web Sayfalarına Yönelik Karşılaştırmalı Analiz", ASEAD 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , (pp. 10), Antalya, Türkiye, (Ekim 2018) |
Ulaş, S. (2018) "Presentation of the Relationship Between Corporate Identity and Its Colours: Comporative Analysis for Luxury Brands", ICONASH: 2nd International Conference on New Approaches in Social Sciences and Humanities , (pp. 101-102), İstanbul, Türkiye, (Kasım 2018) |
Vural, Z.B.A., Ulaş, S. (2018) "Luxury Brands and The Use of Internet-based Technologies: An Analysis on Corporate Web Page of LVHM Group", CUDES: 7. International Congress on Current Debates in Social Sciences , (pp. 126), İstanbul, Türkiye, (Nisan 2018) |
Vural, Z.B.A., Ulaş, S. (2017) "Kurumsal Markaların Sosyal Medya Etkileşimi: Garanti Bankası Örneği", 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu , Antalya, Türkiye, (Mayıs 2017) |
Değirmen, G.C., Vural, Z.B.A., Ulaş, S. (2016) "Lüks Marka İletişiminde Websitesi ve Sosyal Ağ Kullanımı", 2. Uluslararası Medya Çalışmaları Kongresi , Antalya, Türkiye, (Nisan 2016) |
Ulaş, S., Vural, Z.B.A., Değirmen, G.C. (2015) "Corporate Culture Management on Social Media", 20th International Conference on Corporate and Marketing Communications , İzmir, Türkiye, (Nisan 2015) |
Ulaş, S. (2019) "Lüks Marka Sadakati ve Sosyal Medya", : Nobel Bilimsel Eserler (2019) |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
(2003) "AGORA Genç İletişimciler Yarışması" İzmir Halkla İlişkiler Derneği |
(2003) "Genç İletişimciler Yarışması" Aydın Doğan Vakfı |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Kayıt Yok |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Zekiye Beril Akıncı Vural
Ege Üniversitesi
|
2014 - 2020 | 13 |
Gül Coşkun Değirmen
Ege Üniversitesi
|
2015 - 2018 | 3 |
Zeynep Alkan
-
|
2020 - 2021 | 3 |
Nuran Öze
Yakın Doğu Üniversitesi
|
2018 | 2 |
Mustafa Kemal Çelen
Dicle Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Tuba Dal
Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
|
2013 | 1 |
Mikail Bat
Ege Üniversitesi
|
2014 | 1 |
Yusuf Çelik
-
|
2013 | 1 |
Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
TÜBİTAK Araştırma Alanı | ||
YÖKSİS Temel Alan | ||
YÖKSİS Bilim Alanı | ||
Anahtar Kelimeler | - |
Performans Kriteri |