Yüksek Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kültürel Mirası Koruma (Yl) (Tezli), 2014, 2019 |
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, Şehir ve Bölge Planlama Bölümü, 2009, 2014 |
Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Şehir ve Bölge Planlama (Dr), 2019 |
İngilizce, YDS, 86, 2016-YDS İ, 2016 |
Kurs, 6th Edition International Summer School: Survey for Planning: New Technologies and Land Protection,, Milano, Pisa, Alberobello, Locorotondo, Matera, Laterza, Bari, Castellana, Grotte, İtalya, 08-07-2015, 19-07-2015 |
[UAK] Mimarlık, Planlama ve Tasarım Şehir ve Bölge Planlama |
2018-, Araştırma Görevlisi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, Şehir ve Bölge Planlama Bölümü, Türkiye |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
Gölgelioğlu, C., Kaya, D.A., Yeşilbağ, D. (2023) "Yenişehir’in kayıp mekânı: Millet Meydanı", GRID Architecture, Planning and Design Journal, Cankaya University, 6 (2) pp. 442-479 DOI |
Kaya, D.A., Yeşilbağ, D. (2022) "Cultural Heritage in Resilience Planning: Evidence from 100 Resilient Cities Database", Beyond All Limits 2022 Hybid International Conference On Sustainability in Architecture, Planning, and Design , (pp. 397-400), Napoli, İtalya, (Mayıs 2022) |
Yeşilbağ, D. (2018) "Sustainability of Rural Identity: Learning from Kıyıkışlacık’s Self-Generated Experience", Beyond All Limits International Congress on Sustainability in Architecture, Planning and Design , Ankara, Türkiye, (Ekim 2018) |
No Records |
Yeşilbağ, D., Gölgelioğlu, C. (2019) "Planlama, Kavramlar ve Arayışlar", Ankara/Türkiye : TMMOB Şehir Plancıları Odası |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
No Records |
(Ulusal) Özgün bireysel etkinlik/Sergi: Kızılay’da Bir Öğle Vakti, 12-05-2020 |
Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
Çankaya Üniversitesi
|
2022 - 2023 | 2 |
Çankaya Üniversitesi
|
2019 - 2023 | 2 |