img

Öğr. Gör. Fulda KARAAZMAK

  • Department Of Foreign Languages
  • English Language Division
  • -

Publications

Education History
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, 2008, 2012
Lisans, Türkiye, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümü, 2010, 2011
Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı, 2012
Foreign Languages
İngilizce, YDS, 96, Güz, 2013
Certifications
No Records
[UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce
Academic Titles
2013-, Doktor Öğretim Görevlisi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, Yabancı Diller Bölümü, İngilizce Hazırlık Eğitimi Birimi, Türkiye
Administrative Experience
No Records
Theses Supervised
No Records
Courses Taught
2013-2014, İngilizce, Lisans
Research Experience
No Records
Projects
No Records
Intellectual Properties
No Records
Articles
Öz, H., Karaazmak, F. (2019) "L2 Learners’ Perceptions of Using L1 in EFL Classrooms", Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, (42) pp. 213-222 [TR Dizin] Link
Altay, İ.F., Karaazmak, F. (2018) "The evaluation of instructors’ views on the use of semiotics in English classrooms", Journal of Language and Linguistic Studies, 14 (4) pp. 63-73 Link
Karaazmak, F. (2018) "The Effects of a grammar error correction session on language learners’ success", International Journal of Curriculum and Instruction, 10 (1) pp. 61-70
Güneş, H., Karaazmak, F. (2017) "ISSUES RELATED TO ENGLISH LANGUAGE TEACHING AT PRIMARY SCHOOLS AND SUGGESTED SOLUTIONS", Journal of International Social Research, 10 (54) pp. 731-737 Link DOI
Conference Papers
Altay, İ.F., Karaazmak, F. (2018) "The Evaluation of English Instructors’ Views on the Usage of Semiotics in English Classrooms", GlobELT 2018 , (Mayıs 2018)
Books
No Records
Book Chapters
No Records
Other Publications
No Records
Editor in Scientific Journals
No Records
Referee in Scientific Publications
No Records
Member in Vocational/Scientific Bodies
Üye, INGED, 2014-
Citations
Yıllara Göre Atıf Sayıları
Atıf Sayılarına Göre Yayınlar
Sıra Yayın Makale
(WoS)
Makale
(ESCI)
Makale
(Scopus)
Makale
(TR Dizin)
Kitap
(Uluslararası)
Kitap
(Ulusal)
Makale
(Diğer)
Toplam Atıf
1
The evaluation of instructors’ views on the use of semiotics in English classrooms
Journal of Language and Linguistic Studies
0 2 0 0 0 4 6
Awards
No Records
Roles in Conferences/Symposiums
No Records
No Records
Designs
No Records
Art Activities
No Records
Birlikte çalışılan kişi Aktif Dönem Çalışma Sayısı
İsmail Fırat Altay
Hacettepe Üniversitesi
2018 2
Hilal Güneş
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
2017 1
Hüseyin Öz
-
2019 1