| Doktora/Sanatta Yeterlilik/Tıpta Uzmanlık, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2011, 2015 |
| Yüksek Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, 2009, 2011 |
| Lisans, Türkiye, Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü, 2004, 2008 |
| İngilizce, e-YDS, 92, 2018 |
| İngilizce, KPDS, 91, Bahar, 2010 |
| Kayıt Yok |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi |
| [UAK] Eğitim Bilimleri Yabancı Dil Eğitimi İngilizce |
| 2017-, Doktor Öğretim Üyesi, Tam Zamanlı, Çankaya Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, ortak dersler, Türkiye |
| 2019-, Bölüm Başkan Yardımcısı, Çankaya Üniversitesi, Türkiye |
| Kayıt Yok |
| 2021-2022, English Grammar in Context, Lisans |
| 2013-2014, TEMEL İNGİLİZCE, Lisans |
| 2012-2013, TEMEL İNGİLİZCE, Lisans |
| 2012-2013, TEMEL İNGİLİZCE, Lisans |
| 2011-2012, TEMEL İNGİLİZCE, Lisans |
| 2010-2011, TEMEL İNGİLİZCE, Lisans |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Özmat, D., Senemoğlu, N. (2021) "Difficulties in learning English by EFL students in Turkey.", Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 54 (1) pp. 141-173 [TR Dizin] Link DOI |
| Özmat, D., Senemoğlu, N. (2021) "Yabancı Dil Öğrenmeyi Zorlaştıran Faktörler Üzerine Nitel Bir Çalışma", İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 21 (3) pp. 1235-1253 [TR Dizin] DOI |
| Özmat, D., Senemoğlu, N. (2021) "İNGİLİZCE HAZIRLIK OKULU ÖĞRETİM GÖREVLİLERİNİN VE ÖĞRENCİLERİNİN DİL ÖĞRENME STRATEJİLERİNİN", Milli Eğitim, 50 (230) pp. 959-992 [TR Dizin] DOI |
| Demirel, M., Özmat, D., Elgün, İ.Ö. (2016) "Primary school teachers’ perceptions about character education", Educational Research and Reviews., 11 (17) pp. 1622-1633 Link DOI |
| Demirel, M., Özmat, D. (2010) "Opinions of English Language Teachers on the use of Learning and Study Strategies.", International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 1 (4) Link |
| Demirel, M., Özmat, D., Elgün, İ.Ö. (2014) "Sınıf Öğretmenlerinin Karakter Eğitimine İlişkin Algıları", Symposium of Policies and Issues on Teacher Education (ISPITE 2014) , (pp. 167-169), Ankara, Türkiye, (Mayıs 2014) |
| MELEK, D., DEMET, G. (2010) "İngilizce Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Öğrenme ve Ders Çalışma Stratejileri", ICONTE , (Eylül 2010) |
| Kayıt Yok |
| Özmat, D. (2021) "Program Geliştirme Rehberlik ve Psikolojik Danışma Alanında Çalışanlar İçin", Ankara/Türkiye : Nobel Yayınevi |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Kayıt Yok |
| Birlikte çalışılan kişi | Aktif Dönem | Çalışma Sayısı |
|
Melek Demirel
|
2010 - 2016 | 3 |
|
Nuray Senemoğlu
|
2021 | 3 |
|
İmgehan Özkan Elgün
Başkent Üniversitesi
|
2014 - 2016 | 2 |
|
Gülsoy DEMET
-
|
2010 | 1 |
| Alan Adı | Alandaki Toplam Öğretim Elemanı Sayısı | |
| TÜBİTAK Araştırma Alanı | ||
| YÖKSİS Temel Alan | ||
| YÖKSİS Bilim Alanı | ||
| Anahtar Kelimeler | - | |
| Performans Kriteri |